به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، محمدرضا نجفي منش با اشاره به جزييات جلسه روز گذشته وزارت صنعت با توليدكنندگان در خصوص كيفيت خودروهاي توليد داخلي گفت: برای اين موضوع جلسه اي در وزارت صنعت برگزار شده؛ چرا كه طي ماههاي گذشته حركت چشمگيري در صنعت خودرو رخ نداده و اگرچه كاهش کیفیت خودروها را شاهد نيستيم ولي افزایش کیفیت هم خیلی زیاد نبوده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت میزان رضایت مشتریان از میزان فروش 604 از یک هزار هست در حالی که هدف سال 94 ، 660 بوده اما هدف گذاری سال 95 ،رسیدن به نقطه 700 را نشانه گرفته است.
این عضو شوراي سياستگذاري خودرو افزود: امتیاز مشتری از شاخص خدمات پس از فروش ، این مال خود فروشه ، در حال حاضر 689 هستیم، هدفمان 750 بوده و هدف سال 95 هم همین 750 هستش و تا سال 1404 این باید به 820 برسیم.
وی در مورد لزوم افزایش نمایندگی های خدمات پس از فروش توضیح داد: نمایندگی های خدمات پس از فروش باید افزایش پیدا کند و میانگین رتبه نمایندگی ها در رتبه یک باید 35 درصد از کل، در رتبه دو 45 درصد و در رتبه سه 20 درصد باشند و رتبه چهار هم دیگر نباید داشته باشیم.
نجفی منش ادامه داد: ما رشدمان منفی نبوده ولی حرکت مثبتی هم نداشتیم اما برای رسیدن به برنامه های هدف گذاری شده باید تلاش بیشتری انجام شود.
۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: 401918
کیفیت خودروهای تولیدی کشور در ماههای اخیر پیشرفت قابل ذکری نداشته و باید هنوز از برنامه های هدف گذاری شده عقب هستیم.
نظر شما